تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان  
 

  رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز ساخت خوابگاه تملکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعتبار ۹۹۲میلیارد ریال خبر داد.

دکتر سیدمحمد محمدی امروز ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ‌زنی خوابگاه تملکی دانشگاه، اظهار کرد: ساخت سه مجموعه با اعتبارات ملی برای پردیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان مصوب شده بود که یکی از این پروژه‌ها، ساخت خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲۰۰ نفر و در مساحت ۴هزار متر مربع است که امروز کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این خوابگاه ۹۹۲میلیارد ریال است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه در آینده تبدیل به مجتمع خوابگاهی شود.

محمدی با اشاره به اینکه اعتبار موردنیاز برای خوابگاه از چند سال گذشته تصویب شده بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود با احداث این خوابگاه نیاز اکثر دانشجویان برطرف شود. البته نیازمند جذب اعتبارات هستیم که امیدواریم با همت جمعی هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در دولت سیزدهم پیشرفت‌های خوبی در حوزه آموزشی داشته است، عنوان کرد: خوابگاه پسرانه جهان آرا و مجموعه سلف سرویس دانشجویی در دولت سیزدهم بازسازی و بهسازی شده است که خوابگاه در حال حاضر فعال است و سلف سرویس دانشجویی نیز مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار